Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Φθινοπωρινή διάθεση;;;


Καλό μήνα σε όλους μας!!

Οκτώβριος και ακόμα να φθινοπωριάσει,η θερμοκρασία έχει υποχωρήσει αλλά ο ήλιος παραμένει λαμπερός και συνάμα δυνατός!!Η παρατεταμένη καλοκαιρία έχει αρχίσει και κουράζει,αναζητώ τον συννεφιασμένο ουρανό ,την βροχή και ναι δεν το κρύβω ακόμα και τις αστραπές,είμαι από τα άτομα που αγαπώ τον χειμώνα!!
σήμερα ξυπνήσαμε και ο ουρανός ήταν συννεφιασμένος ,μεγάλη χαρά ,ετοίμασα το σκηνικό στο μυαλό μου:ζεστό καφεδάκι στην αγαπημένη μου κούπα ,απολαμβάνοντας την πρωινή ηρεμία!!
Ένα λουλούδι στο σημείο που παρκάρω κάθε πρωί,σήμερα μου τράβηξε την προσοχή!!μα πόσο όμορφο μου φάνηκε,κοίταξα τα ζουζουνάκια μου μέσα στο αυτοκίνητο,τον ουρανό και το συννεφιασμένο τοπίο και αισθάνθηκα τόσο χαρούμενη,τόσο ευλογημένη για τις απλές ομορφιές που έχουμε γύρω μας,τα συναισθήματα που νιώθουμε και που πολλές φορές αγνοούμε..ένιωσα τρομερά ευδιάθετη,γεμάτη αισιοδοξία !!αν δεν είναι αυτό ευτυχία τι άλλο μπορεί να είναι;;


υπέροχα χρώματα!!








η αγαπημένη μου κούπα..




έτοιμο και το καφεδάκι!!





Οι φθινοπωρινές μου δημιουργίες

τα αγαπημένα μου τελάρα..ένα για μένα ..

και ένα για το έτερον μου ήμισυ..

Καλό μήνα να έχουμε!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


BLOG DESIGN BY BLOG ME BEAUTIFUL


Blogging tips