Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Diy γούρι από πηλό

Να'μαστε και πάλι εδώ μετά από πολύ καιρό!Οι γιορτές πλησιάζουν και επιστρέφουμε με μια γιορτινή κατασκευή εύκολή ,οικονομική και πολύ επίκαιρη!
Αγαπώ τα ρόδια ,στο μυαλό μου τα έχω συνδυάσει με ευημερία και τύχη !ένα πακέτο με πηλό βρέθηκε στα χέρια μου και σιγά σιγά άρχισε να παίρνει μορφή!χρειάζεται υπομονή και καλό δούλεμα με τα χέρια.
Τα υλικά μας απλά:
-ένα πακετάκι πηλό 
-κορδέλες ,δαντέλες 
-προαιρετικά αποξηραμένα τριαντάφυλλα
-ένα ξεχασμένο κουδουνάκι και γενικότερα ότι έχετε στο σπίτι

                                                       Ξεκινάμε κάνοντας μια μπάλα
 Προσπαθούμε σιγά σιγά να δώσουμε σχήμα ,να δημιουργήσουμε ένα μικρό εξόγκωμα κάτι σαν μικρό αχλάδι!
                                     Χαράζουμε τη μύτη που δημιουργήσαμε  στα τέσσερα
 η μορφή του θα είναι κάπως έτσι
diy clay pomegranate
 Σιγά σιγά δουλεύουμε την καθε μυτούλα και προσπαθούμε να την στρογγυλέψουμε!ουσιαστικά έχουμε σχεδόν τελειώσει!αν το αποτέλεσμα μας ικανοποιεί το αφήνουμε να στεγνώσει!Συνήθως σε 1-2 μέρες το πολύ εχει στεγνώσει.
 Και τώρα αρχίζει το πιο δημιουργικό κομμάτι ,αν θέλουμε το βάφουμε στο χρώμα που επιθυμούμε,εγώ προτίμησα να το βάψω άσπρο,χρησιμοποίησα   τοπικά λίγη χρυσή δακτυλοπατίνα και στο τέλος μια λεπτή δαντελίτσα στόλισε το ρόδι μου,τα αποξηραμένα έδωσαν μια ρομαντική νότα και το ξεχασμένο κουδουνάκι έδωσε έναν πιο γιορτινό τόνο!!

γούρι 2016
 Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν σταμάτησα μόνο σε ένα ,έφτιαξα αρκετά.....απλά τα λάτρεψα!!
Έυχομαι να αρέσουν και σε εσάς!!
clay pomegranate

clay pomegranate

2 σχόλια:

  1. Είναι απίθανα Μαρία μου!! Έφτιαξα και εγώ γούρι για τη κουμπάρα μου αλλά το έβαψα. Η δική σου εκδοχή μου αρέσει περισσότερο και θα φτιάξω ξανά για δώρο τώρα τις γιορτές!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιδιαίτερα τα Ρόδια σου πρωτότυπα θα έλεγα ,με φινέτσα και καλοδουλεμένα!!Καλό βράδυκαι καλό Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


BLOG DESIGN BY BLOG ME BEAUTIFUL


Blogging tips