Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

DIY φθινοπωρινό στεφάνι με λινάτσα

Να 'μαστε και εμείς εδώ !!!μετά από αρκετό καιρό,μεσολάβησαν πολλά...  όμως,δεν θα αναφερθώ σε αυτά!!επιστρέφουμε με φθινοπωρινή και ελπίζω καλύερη διάθεση από ότι σας άφησα,σας καλώς ορίζω στο αραχνιασμένο μου blogσπιτάκι με ένα φθινοπωρινό στεφάνι  από λινάτσα,απλά υλικά όπως φθινοπωρινά φύλλα,ξυλάκια κανέλας,δαφνόφυλλα και φλούδες απο πορτοκάλια είναι τα υλικά μας
!Απλά υλικά που σίγουρα όλοι μπορούμε εύκολα να βρούμε!
Βάλτε την φαντασία σας να δουλέψει ,μερικές φορές η φύση αποτελεί πηγή έμπνευσης ,'οπως αυτά τα απλά φύλλα που χρησιμοποήσα!!πλατανόφυλλα άλλα κίτρινα,άλλα καφέ ..βγείτε μια βόλτα στην εξοχή,συγκεντρώστε υλικά και δημιουργήστε!!


φθινοπωρινό στεφάνι

στεφάνι με λινάτσα


burlap wreath
Καλώς ήρθατε λοιπόν !!!

7 σχόλια:

  1. Έχω ιδιαίτερη αδυναμία στα στεφάνια- Το δικό σου μου αρέσει τόσο πολύ! Είναι πανέμορφο και πρέπει να είναι και αρωματικό με τις φλούδες και την κανέλα .! Πολύ ωραία ιδέα και τέλεια υλοποίηση! Καλώς σε βρήκα :)
    Καλές δημιουργικές μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eίναι φτιαγμένο με απλά υλικά που όλοι μπορούμε να βρούμε εύκολα!!Πορτοκάλι και κανέλα ο καλύτερος φθινοπωρινός συνδυασμός!!καλώς σε βρήκα και εγώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειναι πανεμορφο!! και το κυριοτερο.. πανευκολο!!! Μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοριτσάκι μου καλώς σε βρίσκω στην αγαπημένη μπλοκογειτονιά!!!!! Πολύ ευκολο και πολύ γουστοζικο το στεφανακι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πανέμορφο και σίγουρα μοσχομυριστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


BLOG DESIGN BY BLOG ME BEAUTIFUL


Blogging tips