Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Τα γενέθλιά μου!!

Φέτος γίνομαι 35!!ω ναι!!! πλησιάζω απειλητικά τα 40 ουαουυυ..ακόμα δεν το έχω συνειδητοποιήσει!!
Ετσι  λίγο πριν σβήσω το κεράκι μου θα  κάνω τις δικες μου ευχες...θα μου ευχηθώ πρωτα απο ολα να ειναι καλα η οικογενεια μου,να έχω γύρω μου ανθρωπούς να με αγαπούν,να ζω ομορφες στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα ,να έχω περισσότερη ενέργεια ,θετική σκέψη και  διάθεση,να στηρίζω τις επιλογές μου...με ότι αυτό συνεπάγεται...και αλλα πολλααααα αλλά θα λιώσει το κεράκι μέχρι να τα γράψω όλα!!
και μετά από ολα αυτά ,ναι μπορώ να μου ευχηθώ χρόνια πολλά και να σβήσω το κεράκι μου!!
3-11-2013 






 









 






το πιο όμορφο δώρο!!
και του χρόνου με υγεία .....









 

1 σχόλιο:

  1. Χρονια ευτυχισμενα αγαπημενη!Γεματη να ναι η ζωη σου στιγμες ευτυχιας,αγαπης και δημιουργιας! Να σε χαιρομαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


BLOG DESIGN BY BLOG ME BEAUTIFUL


Blogging tips